Art. 48 ustawa zasiłkowa
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie
Brzmienie na 1.09.1999
Art. 48.
1.Podstawę wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemu pracownikiem stanowi przychód za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc, w którym powstała niezdolność do pracy.
2.Przy ustalaniu podstawy wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemu pracownikiem stosuje się odpowiednio przepisy art. 36 ust. 3-5, art. 38 ust. 1, art. 42-44 i 46, z zastrzeżeniem art. 49-51.
Na podstawie: tekst ogłoszony ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian
Co zmieniło się do dziś
Art. 48.
1. Podstawę wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemuniebędącemu pracownikiem stanowi przeciętny miesięcznyprzychód za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających … podstawy wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemunie będącemuniebędącemu pracownikiem stosuje się odpowiednio przepisy art. 36 ust. 3-52–4, art. 38 ust. 1, art. 42-44, art. 43 i art. 46, z zastrzeżeniem art. 49-5148a–50.