Prosto w prawo Skróty klawiszowe⌘KCtrl KPrzejdź do przepisu, ustawy albo sygnatury/Pole pytania albo wyszukiwania na stronie← →Poprzedni i następny artykuł albo strona listyCKopiuj przypis; z zaznaczonym tekstem cytat z przypisemLKopiuj linkFUkryj albo pokaż spis treści ustawyEscZamknij panel, menu albo okno?Lista skrótów Dla profesjonalistyPro

Art. 48 ustawa zasiłkowa

dawne brzmienietekst pierwotny ustawypotwierdzonebrzmienie od 1.09.1999 do 8.02.2005
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie

Brzmienie na 1.09.1999

Art. 48.
1.Podstawę wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemu pracownikiem stanowi przychód za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc, w którym powstała niezdolność do pracy.
2.Przy ustalaniu podstawy wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemu pracownikiem stosuje się odpowiednio przepisy art. 36 ust. 3-5, art. 38 ust. 1, art. 42-44 i 46, z zastrzeżeniem art. 49-51.

Na podstawie: tekst ogłoszony ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian

Co zmieniło się do dziś

Art. 48. 1. Podstawę wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemu nie będącemuniebędącemu pracownikiem stanowi przeciętny miesięcznyprzychód za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających … podstawy wymiaru zasiłku chorobowego przysługującego ubezpieczonemunie będącemuniebędącemu pracownikiem stosuje się odpowiednio przepisy art. 36 ust. 3-52–4, art. 38 ust. 1, art. 42-44, art. 43 i art. 46, z zastrzeżeniem art. 49-5148a–50.