Prosto w prawo Skróty klawiszowe⌘KCtrl KPrzejdź do przepisu, ustawy albo sygnatury/Pole pytania albo wyszukiwania na stronie← →Poprzedni i następny artykuł albo strona listyCKopiuj przypis; z zaznaczonym tekstem cytat z przypisemLKopiuj linkFUkryj albo pokaż spis treści ustawyEscZamknij panel, menu albo okno?Lista skrótów Dla profesjonalistyPro

Art. 130 ustawa o pracy na morzu

dawne brzmienietekst pierwotny ustawypotwierdzonebrzmienie od 9.11.2015 do 10.09.2026
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie

Brzmienie na 9.11.2015

Art. 130.
1.W latach 2016-2025 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w:
1)2016 r. - 48 300,00 zł;
2)2017 r. - 1400,00 zł;
3)2018 r. - 1400,00 zł;
4)2019 r. - 1400,00 zł;
5)2020 r. - 48 300,00 zł;
6)2021 r. - 1400,00 zł;
7)2022 r. - 1400,00 zł;
8)2023 r. - 1400,00 zł;
9)2024 r. - 48 300,00 zł;
10)2025 r. - 1400,00 zł.
2.W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia przyjętego na dany rok budżetowy maksymalnego limitu wydatków, o których mowa w ust. 1, zostaną zastosowane mechanizmy korygujące, polegające na racjonalizacji wykonywania działań.
3.Organem właściwym do monitorowania wykorzystania limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, oraz wdrożenia mechanizmów korygujących, o których mowa w ust. 2, jest minister właściwy do spraw gospodarki morskiej.

Na podstawie: tekst ogłoszony ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian

Co zmieniło się do dziś

Art. 130. 1. W latach 2016-–2025 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w: 1) 2016 r. -– 48 300,00 zł; 2) 2017 r. -– 1400,00 zł; 3) 2018 r. -– 1400,00 zł; 4) 2019 r. -– 1400,00 zł; 5) 2020 r. -– 48 300,00 zł; 6) 2021 r. -– 1400,00 zł; 7) 2022 r. -– 1400,00 zł; 8) 2023 r. -– 1400,00 zł; 9) 2024 r. -– 48 300,00 zł; 10) 2025 r. -– 1400,00 zł. 1a. W latach 2026–2035 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w: 1) 2026 r. – 70 000,00 zł; 2) 2027 r. – 2 114 000,00 zł; 3) 2028 r. – 1 895 000,00 zł; 4) 2029 r. – 14 000,00 zł; 5) 2030 r. – 2 590 000,00 zł; 6) 2031 r. – 2 189 000,00 zł; 7) 2032 r. – 70 000,00 zł; 8) 2 …