Prosto w prawo Skróty klawiszowe⌘KCtrl KPrzejdź do przepisu, ustawy albo sygnatury/Pole pytania albo wyszukiwania na stronie← →Poprzedni i następny artykuł albo strona listyCKopiuj przypis; z zaznaczonym tekstem cytat z przypisemLKopiuj linkFUkryj albo pokaż spis treści ustawyEscZamknij panel, menu albo okno?Lista skrótów Dla profesjonalistyPro

Art. 147 ustawa o pomocy społecznej

dawne brzmienietekst pierwotny ustawypotwierdzonebrzmienie od 1.05.2004 do 4.10.2005
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie

Brzmienie na 1.05.2004

Art. 147.
1.W 2004 r. minimalna wysokość zasiłku okresowego wynosi:
1)w przypadku osoby samotnie gospodarującej - 20% różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodarującej a dochodem tej osoby;
2)w przypadku rodziny - 15% różnicy między kryterium dochodowym rodziny a dochodem rodziny.
2.W 2005 r. minimalna wysokość zasiłku okresowego wynosi:
1)w przypadku osoby samotnie gospodarującej - 30% różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodarującej a dochodem tej osoby;
2)w przypadku rodziny - 20% różnicy między kryterium dochodowym rodziny a dochodem rodziny.
3.W 2006 r. i 2007 r. minimalna wysokość zasiłku okresowego wynosi:
1)w przypadku osoby samotnie gospodarującej - 35% różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodarującej a dochodem tej osoby,
2)w przypadku rodziny - 25% różnicy między kryterium dochodowym rodziny a dochodem rodziny
–- przy czym art. 8 ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4.W 2004 r. gminy otrzymują dotację celową z budżetu państwa na pokrycie wydatków na zasiłki okresowe w części określonej w ust. 1.
5.W 2005 r. gminy otrzymują dotację celową z budżetu państwa na pokrycie wydatków na zasiłki okresowe w części określonej w ust. 2.
6.W 2006 r. gminy otrzymują dotację celową na pokrycie wydatków na zasiłki okresowe w części określonej w ust. 3.

Na podstawie: tekst ogłoszony ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian

Co zmieniło się do dziś

Art. 147. 1. W 2004 r. minimalna wysokość zasiłku okresowego wynosi: 1) w przypadku osoby samotnie gospodarującej -– 20 % różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodarującej a dochodem tej osoby; 2) w przypadku rodziny -– 15 % różnicy między kryterium dochodowym rodziny a dochodem rodziny. 2. … okresowego wynosi: 1) w przypadku osoby samotnie gospodarującej-– 30 % różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodarującej a dochodem tej osoby; 2) w przypadku rodziny -– 20 % różnicy między kryterium dochodowym rodziny a dochodem rodziny. 3. … okresowego wynosi: 1) w przypadku osoby samotnie gospodarującej-– 35 % różnicy między kryterium dochodowym osoby samotnie gospodaru …